I'm the worst writer , Wheeeeeeeeeeeee !


屑文手,所在的Fandom乱七八糟
苏九一/九一/小九都可|子夜

处在美革平静期
看起来像单一Hamburr人
其实是多元杂食人)

垃圾18c记者职业素养:
养了很多小号乱写东西

一个自由意志主义者
自由之子埃斯米亚分部麾下成员,
擅长瞎写、乱画、rise up 。

【日常沙雕】推歌:Star sky

听这首歌我满脑子都是幽灵清瞳望月…

当场现实爆哭
我爱他们三个×
Star Sky 真的超好听……
而且超级契合


以下为歌词

Here we are
我们在此
Riding the sky
翱翔天际
Painting the night with sun
画出黑夜与太阳
You and I, Mirrors of light
你我如明镜反射光芒
Twin flames of fire
闪耀如两团火焰
Lit in another time and place
点燃了另一个时空
I knew your name
我知你生名
I knew your face
知你容颜
Your love and grace
你的爱和魅力
Past and present now embrace
过去与现在在此刻交触
Worlds collide in inner space
在内心世界中激烈碰撞
Unstoppable, the song we play
我们演奏的歌势不可挡

(chorus)唱诗合唱
Burn the page for me
为我烧毁以往时光
I cannot erase the time of sleep
无法磨灭我沉睡的记忆
I cannot be loved so set me free
我不能被爱着 所以让我自由
I cannot deliver your love
我无法给予你要的爱
Or caress your soul so
或者安抚你的灵魂
turn that page for me
唤醒这记忆对我而言
I cannot embrace
the touch that you give
我不能拥抱伸出双手的你
I cannot find solice in your words
我找不到安慰你的话
I cannot deliver you your love
我无法给予你要的爱
or caress your soul
或者安抚你的灵魂
Age to age
漫长岁月
I feel the call
我感受到呼唤
Memory of future dreams
梦想着未来的记忆
You and I, riding the sky
你与我翱翔天际
Keeping the fire bright
在另一个时空
From another time and place
永恒闪耀
I know your name
我知你生名
I know your face
知你容颜
Your touch and grace
你的爱和魅力
All of time can not erase
一切的记忆无法被抹去
What our hearts remember stays
我们的心记得该停留在哪里
Forever on a song we play
我们唱响的是永恒之歌

(chorus)唱诗合唱
Burn the page for me
为我烧毁以往时光
I cannot erase the time of sleep
无法磨灭我沉睡的记忆
I cannot be loved so set me free
我不能被爱着 所以让我自由
I cannot deliver your love
我无法给予你要的爱
Or caress your soul
或者安抚你的灵魂
so turn that page for me
唤醒这记忆对我而言
I cannot embrace the touch
that you give
我不能拥抱伸出双手的你
I cannot find solice in your words
我找不到安慰你的话
I cannot deliver you your love
我无法给予你要的爱
or caress your soul
或者安抚你的灵魂

 
评论(1)
热度(23)
  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
 
回到顶部